Saturday, December 26, 2009

aku and my parent...

aku lahir tepat jam 5.30 pagi...
di saat-saat insan lain baru sudah bersahur pada 22 ramadhan tahun tak tahu la...hehe
kesian mek aku...tak pasal-pasal time tu 8 hari puasa burn...hehe...
kalu ikut tahun orang putih...aku dilahirkan pada 20 mei 1987....
4 tahun muda dari kakak aku..
gambar aku??
gambar dulu xde...gmbar skang ade la....
ni la aku...



ayoh aku seorang yang tegas....
walaupun skang aku aku banyak buat loyar buruk ngan dieorang...
alamak...terasa rindu la plak kat ayoh bile tulis sal ayoh nie....
hm..teruskan ek....
ayoh mengusahakan kebun koko....
xde la luas sangat kebun tu...
tapi cukup la untuk membesarkan anak die yang sebanyak 7 orang nie....
baru nie aku kene bebel ngan ayoh...
sebab???
sebab pakai t-shirt....
kononnye dulu aku pakai baju labuh-labuh...
tapi skang dah pandai pakai t-shirt...
huhu...
pedas....sape makan cili kan...
huhu...kene la terima....
lupe la..nie gambar ayoh...mijah sayang ayoh...
sayang sangat-sangat....



mek....
mizah memang sayang mek...
mek segalanya buat mizah....
duno what happen if mek tak ade...
i love her so much...
mase ayoh membebel pasal baju tu, mek pun menyampuk....
die kate...sia-sia mek buat baju kurung banyok-banyok..
tok se paka jugok...
aku pun menjawab la...
baju kurung pakai g kelas....




thank you Allah...
kerana memberikan kesempatan untukku merasai kasih sayang mereka....

No comments: