Sunday, January 24, 2010

jariku

seperti biase...selepas makan tengah hari, aku akan membasuh tangan....
selesai membasuh tangan, aku akan mengambil air sembahyang....
singki yang biasa menjadi tempat kegemaranku untuk mengambil air sembahyang...ye la...zohor baru masuk kan...
akhir sekali untuk mengalirkan air ke kaki ku, aku terus ke shower pertama, tempat febret aku...tp malang yang menimpa, tempat febret ku menjadikan jari telunjukku berdarah...darah...huhu... sungguh aku xsuke... rase cam pening2 dah...ia terjadi apabila aku cuai semasa membuka paip itu, sedangkan aku dah tahu, simen di paip tu dah pecah, dan banyak kali dah jari ku terguris, namun aku tak sangka hari nie terguris n terhiris... sedih... sampai sekarang...rasa sengal di jariku... kebas la weyh... dah balut ngan tisu jer... tp lupe nk isi minyak gamat wpun aku ade minyak gamat...nk bukak balik, aku malas..sengal tul aku nyer jari nie...
ini lah kisahku dengan jariku untuk hari ini...

No comments: