Saturday, March 27, 2010

PESTA BUKU ANTARABANGSA



kegilaan aku menjadikan aku gila membeli novel...
huhu...
1st time aku membeli novel secara byk...
huhu...
semalam je aku beli 5 buah novel..
dan sebuah buku islamik..
haha
gila...
bermula dari tempat karangkraf..
mmg dah aim novel karya Aleya Aneesa...
aku mahu kamu...
nampak je semalam, terus ambil...
bak kate dayah...
'xlepas dah nik??'
mmg la xlepas dah... mmg aim dari bilik lg...
;p
then aku ternampak novel RIA QISTINA...
eh2...ade ker?? wah...best2..wpun dah bace mase sekolah...
tp sebab nk buat koleksi, beli jugak....
hehetp mule2nye, tengok n letak balik...
after tu pusing2 jugak...
n nampak la novel SAMBUTLAH CINTAKU...
pun karya Bikash Nur Idris.. cam RIA QISTINA, huhu...
terus kugapai novel tersebut.. then baru la aku berpaling pada RIA QISTINA..
SAMBUTLAH CINTAKU n RIA QISTINA adalah novel lama Bikash...
tp SAmbutlah Cintaku, aku belum bace lagi...hehe
akhirye aky kuar dari Karangkraf dengan 2 buah novel Bikash n 1 novel Aleya Aneesa...
kat citu jer dah abes RM37.70 after sales 15%

then perjalan diteruskan ke publisher lain..
then aku pun masuk la kt Fajar Pakeer...
wah...
haha..
disitu aku membelah lagi 2 bijik novel..
huhu...
Ingin hati Melukis Kata karya Bikash sekali lagi n Baju Pengantin Mak Andam...
kt cini lak aku menghabeskan Rm30.30..after sales 20%

tengah2 cari fakry, then tengok die ngah belek buku islamik...
wah..
xsangka si AKMAM nie suke cam nie...
hehe...
aku pun belek la skali...
belek punye belek...
hatiku melekat la plak kt buku bertajuk Kaum2 yang pupus...
huhu...
y nie murah jer..RM12..
keluaran khas sempena PESTA BUKU nie...
kalu x, buku nie kulit tebal.
n jangan harap la dpt dengan harga semurah tu....

dalam mase kurang dari 2 jam...
aku telah menghabeskan RM80.00
then tu xtermasuk kos makan McD....hehe..
tu pun nk dikira ker???
haha

now i have 7 novel that not reading yet.... not touch yet la kot...
haha..
all these books i'll read after exam or wat cam i said, after aku abes blajar..
time tunggu nk grad la...
hehe...
novel2 nie cukup la...
qada' 3 bulan aku xbeli novel....
haha..
bley plak nk qada'..
hampeh tul aku nie...
n satu lagi...cukup la untuk smpi keje balik kot...
huhu...
hope i'll get right job, asap...
huhu...
wish me luck 4 that..
;p

2 comments:

niK hAmiZaH said...

huhu...konon nk bace novel nie pas exam..tp skang, dah 2 buah aku habes bace.. n mase nk balik umah study week, kompe sebuah lagi aku bace...hehe...akhirnye xde la novel y nk di bace mase abes exam....huhu...teruk tul aku nie...

niK hAmiZaH said...

huhu...buat mase skang...tinggal BIAR YM BICARA n BAJU PENGANTIN MAK ANDAM saje y aku belum bace...