Friday, April 9, 2010

KEHIDUPAN KAMI DI UKM



4 tahun kenal korang semua merupakan antara kenangan terindah di dalam hidup aku...

bermula dengan mimi..hehe..kenal extra setahun mase kt matrik....
tp just kenal sebagai rakan sekuliah....
masuk ukm, eh, skali pengurusan seni...tp xde la rapat sangat...
bese2 jer..mule kamceng final sem nie..
rumet diya means bilik sebelah je la nk dikatakan....

mun aku kenal mase tahun 1...wpun same matrik dahulu...
tp lgsg xkenal time tu...
boleh dimaafkan la...KMP kan besar...student akaun lak majoriti...
hehe...masuk ukm..kelas byk same..pengurusan seni lagi...tp paling best sebab mase kt kolej pendeta zaba tu, same paras ngan aku..tu y lagi slalu skali...

si fakry ni lak...aku kenal mase matrik...mase tu aku xcam pun...haha...y aku cam..munirah salleh...kawan fakry mase kt KMP...
masuk UKM, fakry y tegur aku...haha..jerit kut tingkap...'nik, nik'
aku lak blur...org panggil aku ker...ah, abaikan je la...
pastu sebab aku xde respon, fakry pun cari no fon aku, n call aku....di situlah persahabatan kami bermula....tahun 2 ngan 3 lak jadi rumet aku....

si dayah ni plak aku kenal mase tahun 1 gak...aku xingat sangat peristiwa die...
tp die kate aku pinjam 2tor dari die mase tu...tu die kenal aku....
y aku ingat sal dayah ni time bizcom...slalu duk depan aku...y lain2 xsure....hehe...
tp tahun last ni aku jadi rumet die lak....

hm...ainon mardia...aku kenal mase minggu suaikenal tahun 1 dulu...haha
aku xcam muke die...tp aku cam spek mata die...
bingkai tebal gile...
style la katekan....
pastu xkawan...kwn balik ngan diya nie mase tahun 2..kelas undanng-undang komersan...
slalu duk blakang kiteorang, aku, mun, fakry ngan dayah...
camner la diya y aktif terjoin kami y pasif nie...
hahaha...jgn marah ek diya sayang....;p

n last skali wan nie....baek ngan die sebab die baek ngan mimi la kot....xtahu nape la wan...rasenye...xde sebab...tibe2 jer baek...hehe

last but very special person...sorang2nye geng gagak itam nie y bukan dak akaun....
budak fst...tp skang dah keje r...jadi RA dato'
hehe...lupe la...namenye same ngan aku...laen cikit jer...noorhamizah...name glamer Emy..
hehe...xsangka aku y tegur die dulu...haha...
kenal sebab dak pengurusan seni n satu aras mase tahun 1 hingga tahun 3....

ape2 pun..korang is the best gagak itam yang aku sayang....haha...

2 comments:

azizuan said...

mana aku?keke

niK hAmiZaH said...

haha..nanti la...video laen aku masukkan...haha...kalu aku rajin la... ;p