Wednesday, July 7, 2010

pemalaskah???

lama jugak aku ngedet page nie..
bukan sebab busy pun...
aku busy ape la sangat kalu masih menganggur nie...
sedih bile sebut masih mengganggur....haha...
sedih tp gelak..sengal apakan aku ini... =p
what ever la...
sebab sebenor xupdate ape2 adalah kerna xde cerita baru...
xde cerita menarik...
xde ape y nak dikongsi...
tapi hari ni rase mcm nak menaip n nak buh gambor...

walaupun aku menganggur, jangan ingat aku nie malas ke ape...
aku still mengerahkan tenaga aku...
untuk buat ape lagi kalu x kerja memasak.. mesin kain... jemur kain... lipat kain... basuh pinggan... sapu sampah...
n yang paling penting JAGA POKOK BUAH2 kt umah aku DARI SERANGAN KERA...
haha...itu kerja yang paling mencabar... ingat kera nie senang ke nak halau...
skali kera jerkah, mau luruh jantung aku... wpun aku tahu, jantung aku still terletak di tempat y sama... sekali kene jerkah ngan kera...die tayang gigi taringnya itu, jantung aku mmg dah dup dap dup dap kau...
tapi ngan kera nie, aku kerjanya melastik... mmg org ckap, [ractise make perfect... aku hari2 melastik, lame2, mmg nak kena la wahai kera2 sekalian...
abaikan pasal kera.... musim buah mmg memberikan rezeki yang agak lumayan buat parent aku...
ye la, kalu dah sehari bley jual lebih dari rm100, so ape lagi kan...buah yang dijual tu of course la DURIAN.... sebab rambutan, manggis, rambai, duku, langsat...ape lagi ek..belum masak lagi.masih ijau di pokok2 masing2...
aku pulak kalu sehari xsah kalu xmkn durian..ye la..durian free..hehe.. nak cari kerja pun ley terbantut bila ingat buah2an kt pokok...
nie buah y aku bukak baru nie..siap ambik gmbor... xtahan... gedik lebey...
sekali dah taip, panjang la pulak.... =p



No comments: