Saturday, December 25, 2010

gaji...

nak gaji.. nak beli n0vel baru...
dah abes seme novel y di beli 4 buah dlm masa sebulan...
2 buah novel y penah bace n 2 buah novel baru
dan sebuah lagi novel pinjam dari opismate...
dua buah novel 2nd hand y aku beli secara online n dah pernah aku bace pun

sepi tanpa cinta




saat cinta bersemi

novel nie pun 2nd hand, tp aku xpenah bace lagi

bila hati berbicara

novel baru kuar bulan disember dari kakinovel online

iman suraya

novel opismate aku... pinjam... 3 jam dah boleh abeskan.. mmg best...

cinta 3 suku

so, kiranya bulan nie 5 buah novel aku bace.....
sekian...
tunggu gaji masuk nak beli novel... =p

2 comments:

Wild Cherry said...

Dasyat laa nik... 3 jam je da boley abis...

niK hAmiZaH said...

citer tu mmg syok nak dilayan... sebab tu boleh abes cepat.. bace plak tanpa gangguan... hehe