Wednesday, June 29, 2011

Aku Yang Kau Tinggalkan

sedih aku bila kau tinggalkan aku...
smpi ati...
aku ckp kau tinggalkan aku..
tp kau plak ckp, aku yang tinggalkan kau...
mane satu sebenarnye...
masing-masing ego,
masing-masing tak mahu mengalah,

cinta datang tanpa disedari
walaupun ditinggalkan, cinta tetap bersemadi di dalam hati
aduhai nia, aduhai zaril ikhwan...
buat aku nk keje xsenang, sebab asyik teringat citer nie y belum habes bace..
smpi skang aku dah kasi 4 bintang dah.... hehe...
suke citer nie....
xsabar nk mengabeskan cerita nie...
pasti stop la bace noel dulu... rehat 2,3 ari plak...boleh ker???


akibat membace dan terlalu asyik bace novel nie, aku tidur jam 1230pagi dan bangun bersahur jam 515pagi... after sahur, terus aku sambung bace novel nie, smpi la jam dah menunjukkan waktu aku perlu mandi dah bersiap untuk ke kerja... akibatnye, aku datang keje dgn mata y sembab... pedih dan rase mengantuk.. yela.. tidur xsmpi 5 jam jer.. alahai, tp tidaklah smpi rase nk tidur... rase nk bace novel nie lagi ada la.... novel nie mmg dah buat aku ternanti2 nk bace bab seterusnya...

No comments: