Saturday, June 25, 2011

seandainya....

karya nie, baru sempat bace beberapa bab, sedikit kurang masa, kerana malam2ku lebih banyak tidor... =p
nie novel opismate aku... pinjam jer... tp y agak menarik novel nie, aku rase citer die byk persamaan dengan keadaan dan situasi ofis aku... iaitu gentawang sdn bhd.. kerana ape?? mungkin watak en hafsham dlm citer nie lebih kurang dengan watak bos besar aku kot... tp watak mr cheung plak sama ngan madam aku... watak areena as tender and finance executive tu aku xsure nk letak sama sebab dlm opis aku, tender ngan finance mmg dah org y berasingan... hehe.. watak wan zahariss... xjumpe kot dlm opis aku... sebab lelaki dlm opis aku seme dah kawen... sebab dlm opis kecik aku cawangan KL nie.. mmg laki ade 2 org jer y menetap di opis except opis boy kami.... kalu cawangan JB tu berlambak la laki.. pempuan y 2 org as y jaga opis JB..

dulu, asal ari sabtu jer, mesti pergi opis... tp dah masuk 2 bulan jugak kot, sabtu aku bukan lagi di opis.. sebab jadi macam tu.. ade skali aku masuk opis sorang2 jer... bos xkasi.. n warning, kalu kamu nk wat kerja ari sabtu, pastikan kamu bawak kwn2 kamu y jaga akaun tu skali.. ade ke patut.... aku datang nk wat filing jer, sebok jer bos, aku nk dtg, xsemestinya y lain nk join.... bukan aku dtg lame mane pun.. kan... dah xpasal2, smpi skang, aku xjejak kaki dah ari sabtu ke opis.... hehehe...

so, hari nie aku nk meneruskan pembacaan novel nie bermula dr bab 15....

No comments: