Sunday, August 28, 2011

sabtu y indah...

indah ke kalu sakit kaki berjalan kt jalan TAR???
dengan kesesakan ramai...
mmg ramai y shopping last minute..
aku?? sekadar jalan2 menghilangkan bosan duk rumah sebelum pagi nati balik kg....
konon nk window shopping...
naseb baek aku terfikir untuk topup touch n go semasa di CM,
kalu x, nk kene beratur di setiap station lrt???
huh, jenuh.. setiap line pun penuh, panjang.... xlalu aku nk bersesak...
ape y aku beli???
keluar jam 10pg, smpi umah jam630 ptg..

baju kurung cotton... hijau... tuk aku
kerongsang untuk aku, my mum n his mum
kain pelikat untuk my father
buku cerita kanak-kanak....hadiah hari jadi anak buah aku, AZREN y ke 7
novel... ha, novel nie akhirnya aku berjaya jugak beli novel nie

kasih benar kasih ihsan gmbr dari http://hakmiliknikhamizah.blogspot.com/

die shopping, songkok dengan baju melayu, tahun nie kaler kuning cair...
haha.. aku xkasi die gatal2 nk beli baju same kaler ngan jubah aku.. jubah aku kaler putih corak pink dan biru... so, xde maknenye aku nk kasi die pakai kaler pink or putih.. putih dah gaya nk g nikah jer.... mmg xpayah la.. pink lagi xsesuai.. lagi pun mcm tahun dulu, mcm la die dtg beraya kt umah aku pun kan.....
pas abes shopping, g sogo n solat, then terus berkejar ke titiwangsa, bas die balik lipis kul 430
naseb baek smpt.. risau aku kalu terlepas bas.. dengan die nk kene beratur panjang... aku xpe r, T&G ade.. pas die naek bas, baru aku balik ke pasar seni n ambek bas U70 untuk balik puchong...
cam 1st time kot antor die naek bas, selalunye die y antor aku.. hehe...
k la, nk kene masak nasi tuk sahur.. penat punye pasal berjalan, tadi pas solat terus t'tido... terjaga kul 2 pagi.. online la kejap kan, kul 8 pagi dah nk balik kg..
sejak laptop aku uzur n xmampu tuk bergerak, mmg xde la aku nk bawak balik kg...
tinggal la die di puchong untuk seminggu....
akhir sekali
selamat hari raya
maaf zahir dan batin

No comments: