Monday, September 19, 2011

cerita hujung minggu

dah 2 minggu upenye aku xupdate ape2 kt blog,
nak update pun macam malas...
2 minggu yang tak update nie, mmg busy bebenor..
pada 10hb, aku sebok di MYDIN USJ...
nie gambor barang2 yang di beli untuk buat hamper.. sempat lagi posing.....
sebab nak membeli barang untuk buat hamper bagi event pada 17hb...
dari jam 12 smpi ke jam 4 ptg,
balik opis, kerja membungkus hamper plak, dari jam 6 sampai jam 9 malam..
disebabkan oleh kerja-kerja opis y sangat la cikit tu, aku terpaksa membatalkan hasrat aku untuk jumpe geng gagak itam aku.. iaitu geng aku mase kt UKM...
huhu... terkilan jugak time tu....
last2, esok ahadnya aku pun pergi jumpe depa..
aktiviti ahad tu adalah tengok wayang dan makan2 saje...
tengok la hantu bonceng y xberapa nk bonceng tu..
citer tu... boleh la.. tp xbest mane pun...
pas wayang, harusla posing...
then makan di johnny.. naseb baek la pilihan tepat, sedap la jugak kannnn....

itu cerita 2 minggu lepas...
hujung minggu baru-baru ini..
dengan sehabes keringat (konon-kononnye) , aku dan staff2 dlm company aku telah menjayakan majlis sambutan hari raya di bukit jalil golf & country resort.. pada 17hb...
kepenatan menjayakan event nie sebab dah seminggu asyik memikirkan event nie...
dan hari kamis dan jumaat, berkampung di bukit jalil, kul 12 mlm, baru balik rumah...
ari event, seawal 730 pagi lagi dah berada di dewan.. abes event tu petang kul 5, balik ke rumah su, dari jam 630, smpi ke 10 aku tertido... baru la aku balik ke umah sendiri..
kerja as receptionist pada hari event tersebut, mmg penat dan menyampah....
ade org datang marah2.. katenye, jemput depa tanpa beritahu kod etika pakaian...
hello.. org y jemput tu bukan aku.... naseb baek muke aku pandai hipokrit mcm tuan die...
hahaha.. kalu x, kompem tayang muke tak puas ati punye la pada org tu.... dtg2 terus nk serang... dah mcm xde adab, nk marah org je kejenye... tau la VIP tuk event tu...
bergambar selepas semuanya selesai.. sebelum kami pulang ke kediaman masing
tapi kalau ikutkan aku, mmg event nie merupakan the worst event y aku penah join n handle kalu dikira sejak zaman UKM smpi last event b4 nie adalah masa launching opis baru company nie.. (bulan 3 dulu)
n yang paling aku terkejut, skali tetamu y hadir merangkap anak sedara bos aku merupakan kenalan aku mase kt UKM... rakan sekelas mase tahun 1... haha.. anak buah bos ker??? cam xpercaya... naseb baek la die cam muke aku... =p kalu x, wat malu jer la..

itu sahaja kisah 2 minggu y sepi tapi busy buat aku....
salam penuh kesyukuran kerana masih boleh mencoret di laman ini... (gmbr di ambil sebelum aku bergerak ke event pagi 17hb09 tersebut, di dalam kereta sue)

No comments: