Wednesday, October 5, 2011

haiwan di rumah

kat rumah saya ada 2 jenis haiwan peliharaan
hamster kepunyaan anak buah saya
ini anak buah saya
nama die nik alisyarriana
ini haiwan peliharaan beliau yang diberi nama SEPTEMBER...
sebab beli pada bulan sept..
sungguh komersial nama tersebut..
comel kan hamster tersebut..

haiwan lain adalah ikan kepunyaan abang saya
ini adalah abang saya
nama beliau nik hazli
ini pula akuarium kesayangan beliau
ikan yang ada di dalam akuarium nie dah banyak kali bertukar ganti...
sekarang pun die masih dalam proses mendesign semula akuarium tersebut untuk menjadi lebih cantik
sekian berita dari saya....

4 comments:

farhana said...

Kat rumah km....arnab!
Adik km yg bela hehe

niK hAmiZaH said...

hehehehe... arnab, cam ambik space jer nk bela kan...

diLL said...

ihiks.. chumil jepp nme september.. ;)

niK hAmiZaH said...

kasi anak buah mudah nk ingat...
=)