Thursday, April 5, 2012

2 minggu jer bertahan

2 minggu jer bertahan ngan aku kan...
tu la...lain kali xpayah nk hipokrit..
nk marah... tp tahan...
akhirnye ari nie kuar jugak ayat standard die...
you as accountant sholud know how to speak with supplier and pot pet pot pet....
HELLO, SORRY CIKIT.. Y DEAL NGAN SUPPLIER TO KAU...
KAU Y DEAL NTAH MCM MANA, AKU JUGAK Y KENE....
KAU CKP KT SUPPLIER LAIN, KAU CKP KT AKU LAIN.... SUPPLIER CKP KT AKU LAIN..
mana 1 aku nk percaya.... sengal tahap cipan....

aduhai, mood sakit ati... YA Allah, Sabarkan hati hambamu y serba kekurangan ini...

2 comments:

farhana said...

Kdg2, yang buat salah tak nampak salah dia. Dok canang je salah org.
I feel u, babe.

niK hAmiZaH said...

hahaha... tengah bengang semalam... suke berperangai mcm tu...
tp biasala...
kite sebagai orang bawahan...
terima jer la..