Tuesday, May 29, 2012

27-05-2012

pelamin berwarna oren putih...
milik ashri dan azar
cantik jugak kaler nie ek..
tak terpikir pun aku kaler oren...
akad nikah pada waktu pagi
tp xsempat nk tye, bape kali akadnye...
tak kisah la kan...
y penting mereka sudah selamat diijabkabulkan...
 tahniah la buat ashri dan azar...
nie gambar y sempat kami ambil,
siap cakap kt DJ die, kejap, nk ambil gambar dulu...
padahal, sepatutnye pengantin dah nk kene makan beradap...
sedap pi jer aku tahan...
sesuke hati aku jer kan...
sebab nk ambil gmbr y sekeping ini..
 dari kiri, hasmah, syai, ashri, azar, aku dan syimah...
nie antara gambar yang sempat kami ambil..
tanda kami datang kenduri ashri berempat..
masa datang jam betul2 kul 12,
seperti dlm perancangan..
tp tengok la background
xde orang sangat kan...
dekat ngan kul 1 baru ramai orang...
kalu kt kg, kul 12 dah penuh dah.. berbeza ngan kt bandar...
time makan2 tu ada la orang tu, call..
katenye g kenduri ashri xajak die dah...
hahaha.. mana aku tau pakcik tu ada kt cini..
y sorang lagi plak, lupe tarikh la kononnye...
padahal kt event, siap tulis going... hehe...
xpe la... korang pergi time kenduri kt kuala krau je la..
kate ashri 16hb9..
lewat??? die buat sekali ngan kakak die..
thats y, selang smpi 3 bulan lebih tu...
xpe la.. y penting belah perempuan dah selamat...
then mase antor syimah ngan hasmah, sempat berposing dlm keta.
xtau r orang ckp ape, ambil gmbor dlm keta,
then gelak2... xpe r.. y penting kami hepi.... =p
 nie buku ape plak????
sempat lagi hasmah nie promote buku...
meh aku plak promote buku nie kt korang y bace blog aku nie
buku nie sangat bagus untuk wanita-wanita di luar sana..
untuk lelaki??? kalu rase nk buat hantaran pun, macam bagus jugak kan...
baru nampak anda peka dlm hukum hakam dlm islam nie kan...
banyak ilmu yang boleh diperolehi....
tanya saja hukum ape y anda mahu tahu....
belek je kt dalam nie,
dari A to Z ada..
harga, ehem2, tebal tau buku nie...
harga RM290.00
nk diskaun?? kene mintak kt hasmah r..
sebab die dealer... =)
cak, hahahaha
kuar dah muke gedik aku kt cini...
sempat pose,
gambar berempat..
tp crop je la lagi 3 orang tu, 
nk wat profile picture kt fb...
hehehe...

alkisahnya di hari ahad 27-05-2012
kenduri di taman bukit ampang
k la... sekian kisahnye...
jumpe lagi next post...

1 comment:

jay s said...

Mne gmbo crite aku kawen nik.. xde pon