Friday, May 18, 2012

terharu

pagi-pagi sudah terharu dengan sorang supplier chinese yang selalu aku deals dengan by phone kat JB sana nun..
walaupun xpernah pun jumpe sejak aku kerja di sini.. die mmg sweet....
tp kalau fikir-fikir balik, kesian pulak la opis aku lepas nie..
susah nk dapat balik kepercayaan mereka semula...
mesti lepas nie susah nak deals dah dengan supplier tu...
ye la nanti mereka nak deals dengan orang baru selepas ketiadaan aku dan kawan aku...
wajah-wajah baru buat supplier tu tak berani nak tarik-tarik tali ngan budak baru....
maaf la yer wahai syarikat bos ku...
buat supplier tersebut...
nanti bila aku turun JB, insyaAllah aku contact, kite jumpe...

2 comments:

farhana said...

Nik dah nak berhenti keje ke?

niK hAmiZaH said...

hehehe... ha'ah... tengah cari kerja lain la nie.. awat, ada kerja kosong ker??? =p