Saturday, January 9, 2010

mase praktikal june-nov



aku praktikal di sebuah firma audit..
kalu sebut firma audit...sah-sah akan kerja lebih mase...
hahaha....yang xsyoknye...lebihan mase tu x dikira pun..
ni la meja aku...komputer yang aku pakai selama 6 bulan kat citu..
eh..lupe plak....
name syarikat tu ialah RBS & ASSOCIATES...
pengurus besar die name R.Bala Subramaniam..tu y dapat name RBS...stand for name die la...
setiausaha syarikat tu adalah miss mano... manoranjitham..
semua kat citu baik-baik jer...
cume biase la kalau dah tekanan kerja..
yang baik pun naik angin....
hehehe...
aku pun pernah kene ngan miss mano...
2 kali kot yang aku ingat mmg die marah kat aku...
hehehe
die xpuas ati la ngan aku...
skali mmg salah aku, skali aku rase buka salah aku...
tapi xpe la....
kat RBS nie...mmg bagus untuk belajar....
dieorang xpenah nk kedekut ilmu...
jawab bile kite bertanya...
hm...



nie senior yang paling aku rapat...
dah aku banyak wat keje bawah die sebenarye....
namenye Fauziah Zakaria...
orang pahang...rompin...
tapi skang xtau dah die katner...
dah pindah..
dah berhenti kerja sebulan sebelum aku abes praktikal...
hm..ape lagi ek..
sebenarnye aku praktikal same ngan dayah ngan fizah..
y dayah nie, aku dah diterima kat cini baru aku ajak dayah skali...
fizah nie.aku xtahu langung...
sampaila aku jumpe dr amizawati...
kate fizah dah start kat citu...
huhu...
okey la....
xtahu nk cakap ape dah...
c u nx tme..

1 comment:

Unknown said...

salam,, dik ade tak contact no miss mano? urgent.. ;) TQ.. saya khatijah pernah praktikal kat sini juga.

emel me ASAP