Saturday, January 9, 2010

novelku....


aku sayang novel aku....
hehehe...
aku rase cam nk buat rak comel khas tuk novel2 aku nie....
skang letak dalam almari je kat umah tue...
hm....
nape minat bace novel hah..
padahal, kadang-kadang cerita die lebih kurang sama jer...
tapi tak tau la...
still suke bace novel....
nk beli novel lagik...
hehehe..
semua aku beli...
tapi kebanyakan aku beli mase praktikal aku dulu...
so..pakai duit elaun r...
hehe....
ade 2 buah novel yang 'die' kasik....as my besday present 2007...
thanks awak...
saya sayang novel tu...'kau sayangku' dan 'izinkan kubahagia'..
cume ade sedikit contengan yang telah dilakui azira...
huhu...budak kecik...baru dapat pen kan...
huhu...
tu pun saya xde kat umah time tu...
so..
hm...
2901-0102 nie ade karnival karangkraf...kat seksyen 15.hm....
teringin nk pi la.
huhu...

No comments: