Sunday, April 25, 2010

ketabahan

hahaha...lawak la bile pk...
aku ingat aku seorang yang tabah....
rupe2nye tidaklah setabah mana..
bile diya balik semalam (sabtu pagi)
aku salam cam bese...uhuk2..relaks jer lagi...
pas tu mun mengikut jejak langkah diya pagi tadi (ahad pagi kul 10)
cam dah sedih..huhu...tp xde la plak nk menitiskan air mata...
fakry menyusul dlm kul 12tghr...mak die dah sampai...
salam2 jer...nk peluk lebih2, kesian kt fakry...aku busuk.....xmandi lagi...
haha...pas tu mimi ngan wan pun blah...time tu...dlm kul 1230 dah la...
aku okay jer....gelak2 je lagi..
lepak2...tengok fb lagi...padahal esok exam aa2..selambek je aku semak2 notification fb...haha
dlm kul 4 30ptg...
nset dayah berbunyi...
tidak....kakak die dah smpi kt pintu gerbang ukm???
aku terus sedih....dah start mengalir air mata....
smpi skang (934pm) aku masih sedih...n sebak...
wa....dayah keluar je bilik...aku terus menangis....
huhuh..rupenye aku xsetabah mane pun....
nk mengadu...
cal no die...
mane nie....asal xangkat lak.,...
dah la sedih...die plak xangkat....geram2.....
nangis lagi...
huhu....
xlame pas tu, baru aku call balik after die msj kt fb..
ish...xde kredit la tu..
call die, xdpt nk hilangkan sedih ditinggalkan leh mereka....
huhu...
die nie pun satu...hahaha....
okay la nik..stop babbling.. now focus on aa2...
2morow is ur last exam...
g00d luck for myself...hehe...

2 comments:

farhana said...

wpun Msia kecik je, tp blm tentu senang nk jumpa kan..
huuu...sedih gak ni... :(

wateva it is, good luck on ur last paper ..
all da best :)

niK hAmiZaH said...

haha...fana...msia mmg kecik...tp mase sentiasa tidak mengizinkan...
wpun duk dekat jer..tp kalu dah busy...mase free xsame...tu y jadi susah nk jumpe..huuhu