Monday, April 26, 2010

hari ini


hari ini hari terakhir aku sebagai student ukm...
nk kate xsedih...sedih la jugak..
4 tahun duk kt ukm nie...tp sies..best duk kolej zaba lagi...hehe...
sebab mknan je pun..haha
tepat jam 1130..puan hamezah dah announce suh stop menulis...
arkhhh...xsiap lagi....tensen tul la...
lec nie y buat soklan exam nie, xpk ker y 3 jam tu xcukup tuk siapkan 5 soklan...
gila aku rase...huhu...penat sey...
nk menulis...nk mengira...nk kejar mase...
huhu
wat ever la...
y penting aku dah abeskan 4 tahun di ukm...
skang...aku dari student..dah bertukar kepada job seekers...
masuk bulan 6 nanti aku akan bertukar lagi menjadi job hunter...
hehe...skang cari keje sambil lepak2 dulu...
dah dapat result nanti baru aku nk jadi hunters...
barang2 dah kemas..tinggal nk mesin cadar..towel, kain semayang..n ape2 lagi y tertinggal...
huhu...pas nie, bulan 8 la plak aku datang tuk konvo..
huhu..3 bulan xjenguk ukm nanti...ngee~
ade perubahan ke kalu stakat 3 bulan...
eh..dah terpanjang la plak aku merepek nie...
k la..stop di sini....
misi pas kuar ukm...
cari broadband....haha..
all of u...taking care..
keep in touch...
i'll miss the moment in ukm as accounting student and moment as gagak itam members...haha

2 comments:

farhana said...

Jumpa masa konvo nanti insyaAllah =)
selamat mencari kerja juga

bila balik?

niK hAmiZaH said...

huhu...jumpe nanti...
tengah tunggu abg dtg amek la nie..
pas isyak kot...
selamat tinggal ukm...ngee~

selamat mencari kerja...