Tuesday, May 11, 2010

hell0

lame dah tak post ape2..
al kisah duk kat umah...menganggur..mcam nie la kan..
hm..kisahku di rumah nie xde ape yang menarik...
prepare jadi suri rumah sepenuh masa je rasenye..
haha...bangun..masak...basuh baju...kemas rumah..tido..
bukan laptop pun dah xmacam mase kt ukm..
lain tul aktiviti aku duk umah ngan duk ukm..
lupe..kene jaga anak buah yang dua orang tu??
jaga ker? xde maknenye...dah besor pun...sorang 6 tahun n adik die 4 tahun..
keje aku, bagi depa makan n pastikan depa mandi...haha
mak bapak die?? keje la... selesai 2 tugas tu, aku biaq pi je depa tu...
jaga depa tensen gak..xpasal2 berebut nk tengok siaran televisyen..
depa tengok chanel 611...hish..tolak waktu tidur...waktu laen mesti nk bukak katun tu....bosan tul...
aku yang dah tua nie jugak la kene beralah...haha...tp ade jugak mase aku buat derk je, si adik nk menangis..sebab aku alih siaran...padan muke..haha...jahat tul mak cik....ngee~
bile dah nangis...majuk, die balik la umah die kat sebelah umah parent aku nie..hehe...kesian.
eleh...majuk mendenye...xsampai sejam, dtg balik...check, sama ade aku masih tengok tv...
haha...tujuan...nk tengok chanel fav die la tu..
huhu..n skang...
keje aku..bukak n belek2 fb tu...jengah2 page kawan2...
n cari keje scr online...
huhu..agak2 bape lame la aku kene menganggur...
kalu aku xnk menganggur lame bley je...
masuk balik RBS& Associate...
tp....entah la..tunggu la dulu kan..lepak2 dulu....xready nk jumpe miss Mano...hehe..
huhu...kerja...kerja...duk umah pun keje gak...kerja tanpa gaji tp mkn minum free..ngee~

No comments: