Wednesday, May 19, 2010

mesin timbang berat kt the mall

aku rase la mesin kt situ dah rosak...
hish..sepanjang y aku ingat, semenjak dah mencecah usia 20-an nie....
nie la 1st time berat aku jatuh smpi ke 41kg....
huh..jatuh gile...kompem mesin rosak...
aku standard 43-46kg...
asal leh smpi 41 kg nie...
ape y aku nk buat, tuk naekkan balik berat aku nih....
aku kan duk umah..ape la sangat keje y aku buat smpi jatuh 5kg tu...
stakat bangun, masak, kemas umah, makan, tengok tv, bukak tenet...
ish...bahaye tu bila underweight nie..

hm.xde ke keje y nk melekat kt aku ni..
or sebab aku letak availability bulan 7 nie??
ish..silap sendiri la jugak kan....

es0k besday aku...dah ade plak y wish...
awal gile..
xtahan, kakak ipar aku leh plak salah tarikh...
g wish skul 12 mlm tadi...kmpem r jadi org 1st y wish

xkisah la semua tu...owh lupe plak keje sambilan aku skang...
tolong catit sape y dah byr duit khairat kematian..
duk sekejap, ade lagi org dtg nk byr...kan best, kalu dtg ramai2 skli gus..nie, baru je nk lepak depan laptop, ayoh dah panggil sebab ade org dtg nk byr duit tu..huhu..
xpe nik.. wat keje dengan ikhlas....amin...

1 comment:

elle.y.n said...

nik, semoga cepat merasa nasi minyak nik..hehehe