Monday, May 31, 2010

penatnye...

hari yang penat
pagi2 dah pi jerantut...
balik kul 1130...
tengahri masak n mkn...
kul 3 pi simpang..tunggu bas ke kuala lumpur...
kul 6 smpai kt pekeliling..
630 smpi kt bandar tasik selatan naek star..
tunggu my bro abes mengajar...
kul 7 baru leh smpi umah abg aku nie...
wpun dah tido dlm bas lebih dari 2 jam...
skang pada jam 940 malam...
mata aku dah mengantuk sangat,,,
ari abu akan ke ukm tuk byr duit konvo..
huhu...
ari jumaat result kuar...
gementar ade...nebes ade...dupdap dupdap pun ade..
huhu..result ni penentu aku bley grad ke x august nie..
semoga boleh la...xsanggup den...
di rumah ini..dengan kakak ipar and anak buah y dua orang tu tidur...
and abang aku pi mengajar malam2 nie..
jadi la aku keseorangan...bertemankan tenet tercinta...
hehehe..operasi bermula...jom bace novel...ngee~

No comments: