Tuesday, August 24, 2010

pes tyme

hari nie, pes tyme aku buat kek....
sepanjang hidup aku menjadi perempuan nie..
setelah 23 tahun, 3 bulan, 4 hari menghirup oksigen dengan izin Allah
alhamdulillah, menjadi jugak chocolate moist aku....
kononnye nak wat kek sempena besday anak buah aku y sulung azren,
padahal nak test wat b4 nak jadikannya juadah di hari lebaran nanti...hehehe
siap masak tadi, amboi azren ngan azira, siap memunggah kek tu y aku kukus dlm cup kertas...
mek dah siap tye, xnak jual ker??? wat kuih raye...
aku??? ade ke org nak beli...huhuhu... whatever la...
esok nk g bayor segala macam bil... tp bil broadband aku ni, bile nak sampai?? camner aku nak byr?? hm... dah la name aku dlm bil maxis broadband tu jadi nik hamzah binti nik ismail... adoi... padahal mase daftar, siap mintak ic aku.. ker, aku y xpenah tengok ic aku??? kot2 la name aku mmg hamzah, i xde....hahaha... bengong + biol jap otak pk...
nie, besday girl azren, 24/08 bersama ngan adik die, azira....
kakak dah rongak, dlm proses tumbuh gigi baru.. gigi susu y sulung dah tercabut ari tu...hehehe.. kat depan plak tu.. nie mase kt TF last week..14/08/10

nie plak kek y masih dlm loyang... xhias pun... hahaha. mlas aku...
sebenarnye, bukan malas, tp aku xreti... + xde mase r.... nak masak tuk buka pose lagi.... kek ini baru luak separuh... sebahagian lagi kene simpan, sy sis nak rase...

nie pulak y aku kukus dlm cup kertas... yang nie la budak berdua tu asyik duk punggah.. tp, cup kertas tu xleh pakai la.. lembik.. xcantik jadinye bentuk muffin aku nie.. mama azren dah pesan..
pesanan die ---> okay, raye nie, jah wat la byok2, kak sponser telur sare...
kalu die xsponser pun, mmg aku nak wat.. tp duit, pakai duit parent la.. aku nie, dah la badan kurus kering, poket lagi la kering.... ape nak buat.. hai la naseb... =p
esok aku nak cari cup kertas y tebal cikit, y nie, lembik semacam jer..
esok... hmm.. kene list dlm phone, ape y nk kene beli... agak2 duit dlm bank islam ade lagi x?? nak dedeh perabih bley??? mesti la bley... duit aku... syampo dah cikit...sejadah.. n so on... adeh.. nak beli byk barang..naek bas?? penat r nak mengangkut byk barang.. =p

see u s00n... mood rajin update la pulak...
pesanan = salam ramadhan, bulan mengambang penuh menandakan esok puasa y ke 15.. selamat berpuasa...

No comments: