Sunday, October 31, 2010

berat

aku ingat aku akan berisi bile pas kawen...
tp xsempat nak kawen...
time keje nie pun dah naek berat badan...
ape kes????
mengikut BMI, dah menjadi tahap normal pun...
berubah sejak bulan puasa baru2 nie...
well, i like.. berat terkini 48kg...

mungkin disebabkan dah dapat pekerjaan..
menjadikan aku sudah tidak berape tension mcm time blajor dulu...
seronok kerja ngan seronok blajar mmg lain...
blajar pun best.. kerja pun best...
at least bila dah kerja, dapat rase hasil titik peluh sendiri...
wpun xpeluh mane pun sebab keje dlm air cond kan...
pi kerja matahari baru kuar...
balik matahari nak tenggelam...
mane nak peluh kan... =p

setahun, 2 tahun dan 3 tahun y lepas...
bukan maen susah berat nak naek... standard 43-45kg jer...
bila BMI dah normal, tidak lagi underweight...
mmg seronok...
tp jgn la pulak melampau2 lak pas nie... =p

4 comments:

farhana said...

Haaaaaaa, tau xpe..
Km pun naik berat bila dah bekerja..
Tembam bobonar =P

Nik dah rajin update...I like =D

niK hAmiZaH said...

hahaha..
bila dah ade citer..bley la slalu update...
skang mcm2 citer ade..
sebab jumpe ramai org...
diri sendiri pun dah makin berubah.. makin byk la citernye... =p

miEra miraE said...

wah besnyer naik berat..aku makin kurus bile keje ni...mkn mst x bes kalo x duduk ngn mak...huhu

niK hAmiZaH said...

hahaha... skang maikin galak naek berat badan no.. aku risau gak kalu naek lebih2... =p