Thursday, November 11, 2010

kerja

tu dia... pes tyme balik keje kul 1130pm..
singgah KFC... beli 2, 1 tuk su, 1 tuk aku..
skali tertukar la pulak die punye bungkusan... huhu...
nak beger aku.. dapat snack plate su la pulak...huhu
smpi umah cam Cinderella la pulak... tepat2 kul 12mlm...
naseb baek la jam bukan jenis berdenting...
hahahaha...
esok bos ade pg jer.. seme kerja perlu siapkan tadi...
so, esok boleh serah kt dia tuk sign seme cheque...
perasaan best bila minggu nie xyah nak pi kerja ari sabtu...
yeah... boleh tido sepuas-puasnye la..
hahaha... xsabor nak ujung minggu..

wpun smpi mlm, tpi aku xrase penat plak keje ari nie.... pelik tul...

4 comments:

nurAmir said...

nikil..keje manekah...sume kwn2 dh keje..cm x caye je..

niK hAmiZaH said...

oit cik adik..
dah keje.. masuk sebulan dah...
keje kt puchong... duk umah family abang aku.. seme ker?? aku pun dah lama xdengar citer dak2 lain...
ko ape cer??? keje kt ner?

nurAmir said...

aku pon br sebulan gak keje..kt prai..masih di utara...sewa umah sblh sepupu aku...

niK hAmiZaH said...

haha... aku bace blog hang... keje masuk lebih kurang ngan aku la kan... aku masuk 19hb10...