Sunday, December 12, 2010

FAIL

kate kawan aku, aku fail jadi org selangor...
ari nie cuti keputeraan sultan selangor pun aku xtahu...
(11december)
dah tu siap pi ofis...
tu sebab keje banyak...
n then dah dekat ujung tahun..
akaun mane y xbusy...
huhu
bila agaknye boleh setel...
time aku nak wat keje la mesti ade menda jadi...
dulu kes mesin photostat rosak..
ari nie, tu dia.. sedap2 aku duk wat report...
tup, blackout....
erkkk... mem besor xbayor letrik ker????
jenguk kedai bawah... owh... satu kawasan blackout..
nie mesti sebab public holiday, tu y tnb wat keje... xde ganggu opis..
dah merudum semangat juang nak bekerja...
dekat 2 jam jugak xde letrik...
kul 1230 baru ade letrik, tp perasaan nak filing benda alah tu dah xde, so wat la keje lain...
sengal sungguh....

dalam kul 2 lebih, aku n officemate aku, sara n huda pi midvalley...
xde shopping ape...
cume makan, wayang n makan lagi...
citer nie, aku bg 3 bintang jer la..
not so bad, tp boleh la nak gelak kejap2..
tp aku lebih suka jangan pandang belakang congkak 2 y aku tengok 2 bulan lepas kot...

No comments: