Tuesday, December 7, 2010

perkembangan


ramai org xpercaya bila aku cakap sejak kerja nie,
y xsmpi 2 bulan pun lagi,
berat aku dah bertambah sebanyak 5KG +-
staff kt citu pun terkejut kate masuk baru lagi...
tp dah naek smpi 5 kg???????
aku timbang mule2 dulu pun terkejut...
tp wat muke selamba kayu jer...
aku xkisah..
sebab dulu aku underweight..
skang dah normal..
nak tahu rahsianya???
jom sama2 minum anlene..
sebab aku rase, aku minum anlene y menyebabkan berat aku dah naek n menjadi normal...
sebab aku start minum anlene pun time start keje ari tu...
so, sape2 y bermasalah underweight, minumlah anlene yer...
maju sukan untuk negara...
maju anlene tuk kestabilan berat badan..
=p

6 comments:

farhana said...

I yg dah overweight nih, xblh minum..nanti super overweight =P

Wild Cherry said...

Nie yang takot nak minum anlene nie...

niK hAmiZaH said...

fana : untuk normalkan berat kot.. hehe... kalu untuk menambahkan berat, xtau la... tp mmg selera makan menjadi2...hiks..2 konon2nye penat bekerja la sangat... ni pun duk opis lagi... haha

niK hAmiZaH said...

wild cherry : try la.. sedap gak.. tp coklat r... xberani nak rase y lain, takut xleh masuk... =p

Anonymous said...

Saya nak naikkan berat badan dah minum weightgain pun tak jalan

niK hAmiZaH said...

zanna : cube la amalkan anlene.....