Friday, July 29, 2011

meeting itu...

dari ari selasa aku tulis post(post b4 nie)
kononnye meeting akan diadakan pd selasa lepas...
dari selasa, tunda ke rabu..
bz sangat (bos la bukan staff nye) hehehe..
akhirnya jam 620 pm tadi, jadi jugak la meeting tersebut..
terpaksa jugak la sebab esok (skang dah kul 1247pg) boss kfly ke JB plak... adoi..
itu la.. bz jer...
tibe2 dengar org jerit...
walaweyh, baru ingt, ada bola..
msia lwn singapore(berdrama kuat)
abes meeting ada la dlm kul 915...
fuhh... hampir 3 jam duk dlm bilk meeting, tp kuar opis, kul 10 la jugak...
sempat jugak aku tengok bola kt ANI SUP UTARA...
okay jugak sebab time tu masing2 belum sumbat gol..
tp mase tengok + makan tu, time saat cemas tu, ade jugak la aku terjerit...
mcm gedik pun ada kalu pk..
tp dah TER... hahaa
aku time tu cam bese la, ngan huda n sue...
seronok jugak tengok bola kt kedai upenye... tp cam malu sebab pempuan xramai.. tp sebab lapor punye pasal, layan je la.. dah lewat, nk balik masak, mmg mls la..
k la, 2morrow ada kerja perlu disettlekan, pastu isnin dan selasa aku cuti... wah seronoknye.. cuti tuk menyambut puasa dengan parent aku....
k la... selamat mlm... wpun dah pagi sebenarnye....
bertemu di lain post...
mesti selepas balik bercuti kot.....
or mungkin esok ada cerita bagus nk di khabarkan...

see u later...

No comments: