Thursday, August 23, 2012

5 Syawal...

Orang lain raya ke-5, masih berseronok di kampung..
aku raya ke-4, petang dah gerak dari Kampung Gong Halt menuju ke Permai Court, Puchong.
cabaran balik puchong drive sengsorang...
MasyaAllah.... dari Toll Karak ke Toll Bentong,
lebatnye hujan, Ya Allah... Tuhan je la y tahu...
dalam hati fikir, Dugaan betul la.. smpi bentong, elok pulak panas nye...
tp sekali lagi tempuh ujan lebat..
betul2 lepas toll gombak...
mmg slow gile la aku drive...
tp alhamdulillah, gerak dari umah jam 345pm, smpi puchong jam 630. hampir 3 jam.
drive tanpa henti. penat la jugak...
tp Alhamdulillah jugak sebab xjammed langsung kecuali slow disebabkan ujan y sangat lebat sampai xnampak jalan..
dan hari ini, aku mula bekerja...
kt opis aku tu,
cume ada aku dan emy sahaja y melayunye...
kerana kami staff baru y belum disahkan jawatan..
macam tu je la...
tp drive pergi kerja mmg best..
xde banyak keta, aku rase, aku xbawak laju..
tp dlm 10minit dah smpi opis...
sangat cepat...
okay la...
lain kali bercerita lagi...
=)

No comments: