Monday, March 5, 2012

my weekend


buat kali pertama keretaku diservis...
sejam lebih jugak tercangak kt perodua servis kt puchong jaya tu..
itu hari sabtu aku...
hari ahad plak
shopping sakan y berapa sakan kt nilai 3 dan nilai 1
kt nilai 3 shopping barang kawen...
bukan tuk aku...
tp barang kawen tuk akak aku y akan melangsungkan perkahwinan dia pada
14.04.12
yg akan datang nie...
be rat-rat jugak abes....
after abes borong kt nilai 3,
meneruskan perjalanan ke nilai 1
paling syok, layan iceroom
pernah masuk JJCM 24/2/2010
pilihan aku,
perisa blueberry
dengan harga rm7.90
layan la..
orang kata, rase dari xpernah rasa....
hahahaha
tp mmg sedap, sebab free, abang aku y bayar...
=p

abes makan, aku ngan kakak ipar aku jalan2 cari kain pasang kt kedai area tu...
beli 7 pasang kain baju kurung kaler purple dan sehelai baju melayu purple tuk ayahku...
semua untuk kenduri kakak aku...
kain oh kain...
mau juling mata tengok kain psang y banyak..

kalu sape y xrambang mata, pelik la tu...
hahhaha
mule duk pk,
kalau la aku dah gaji time pi nilai nie,
mau aku ambil lagi 2,3 pasang....
tp apakan daya,
gaji belum masuk lagi....
hikmahnye...
aku xberbelanja secara berlebihan....
=) =) =)

No comments: